Meníme sa z obuvBirkenstock na NONNON

Výmena tovaru

Tovar, ktorý sa rozhodnete vymeniť, zabaľte dôkladne do krabice alebo iného obalu. Podľa možnosti použite ochranné prvky, aby sa balík cestou príliš nepoškodil. Myslite na to, že výrobok musí byť vrátený v pôvodnom stave. Ak si nie ste istí veľkosťou (predovšetkým u Birkenstock, kontaktujte nás emailom na petra@nonnon.cz alebo telefonicky +420 739 617 582
Vyplňte prosím Formulár pre výmenu tovaru a priložte ho spolu s kópiou pôvodnej faktúry do zásielky. Nezabudnite prosím uviesť aj číslo účtu, na ktorý vám, v prípade nedostupnosti, pošleme peniaze. Vďaka kompletne vyplnenému formuláru nám pomôžete výmenu tovaru rýchlejšie spracovať.
Keď tovar spolu s formulárom zabalíte, pošlite zásielku najneskôr do 30 dní od jej prevzatia na adresu našej
UPOZORNENIE:
Odložte si potvrdenie o odoslaní zásielky, kým zásielku neprijmeme. Nenesieme zodpovednosť za tovar, ktorý sa poškodí alebo stratí počas doručenia. Vrátený tovar prosím neodosielajte na dobierku, taká zásielka sa bude musieť vrátiť späť na Vašu adresu.
Niekoľko dní počkajte. Výmenu spracujeme, akonáhle to bude možné. Zvyčajne to trvá 3 - 6 pracovných dní, či podľa dohovorené výmeny.
Vo chvíli, ako vašej výmenu vybavíme, dáme vám vedieť. Peniaze vám vrátime na váš účet. V prípade prevodu peňazí na váš účet trvá zvyčajne 2 - 5 pracovných dní.

Reklamácia tovaru

Nahoru
Tovar, ktorý reklamujete, zabaľte dôkladne do krabice alebo iného obalu. Reklamovaný tovar nemusí byť vrátený v pôvodnom stave. Ak si nie ste čímkoľvek istí, kontaktujte nás emailom na petra@nonnon.cz alebo telefonicky +420 739 617 582
Vyplňte prosím Reklamačný formulár a priložte ho spolu s kópiou pôvodnej faktúry do zásielky. Nezabudnite prosím uviesť aj číslo účtu, na ktorý vám pošleme peniaze za reklamovaný tovar. Vďaka kompletne vyplnenému formuláru nám pomôžete reklamáciu rýchlejšie spracovať.
Ak produkt spolu s formulárom zabalíte, pošlite zásielku na našu adresu
UPOZORNENIE:
Odložte si potvrdenie o odoslaní zásielky, kým zásielku neprijmeme. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa pokazí alebo stratí počas doručenia. Reklamovaný tovar prosím neodosielajte na dobierku, taká zásielka sa bude musieť vrátiť späť na Vašu adresu.
Pár dní počkajte. Reklamáciu spracujeme, akonáhle to bude možné. Zvyčajne to trvá 3 - 6 pracovných dní.
Ak vašu reklamáciu skontrolujeme a spracujeme, dáme vám vedieť. Vašej reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie. Výrobcovia vyžadujú reklamovaný tovar zasielať. V prípade, že vám neozve do 20 dní, neváhajte nás prosím kontaktovať.

Vrátenie tovaru

Nahoru
Tovar, ktorý sa rozhodnete vrátiť, zabaľte dôkladne do škatule alebo pôvodného balenia. Podľa možnosti použite ochranu pôvodného balenia, aby sa balík cestou nepoškodil. Myslite na to, že výrobok musí byť vrátený v pôvodnom stave.
Vyplňte prosím Formulár pre vrátenie tovaru a priložte ho spolu s kópiou pôvodnej faktúry do zásielky. Nezabudnite prosím uviesť aj číslo účtu, na ktorý vám pošleme peniaze za vrátený tovar. Vďaka kompletne vyplnenému formuláru nám pomôžete vrátenú objednávku rýchlejšie spracovať.
Keď produkt spolu s formulárom zabalíte, pošlite zásielku najneskôr do 30 dní od jej prevzatia na našu adresu.
UPOZORNENIE:
Odložte si potvrdenie o odoslaní zásielky, kým zásielku neprijmeme. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa pokazí alebo stratí počas doručenia. Vrátený tovar prosím neodosielajte na dobierku, taká zásielka sa bude musieť vrátiť späť na Vašu adresu.
Niekoľko dní počkajte. Vrátené objednávky spracujeme, akonáhle to bude možné. Zvyčajne to trvá 3 - 6 pracovných dní.
Keď vašu vrátenú zásielku skontrolujeme a spracujeme, dáme vám vedieť. Peniaze vám vrátime na váš účet. Vo väčšine prípadov prevod peňazí na váš účet trvá zvyčajne 2 - 5 pracovných dní.

Nenašli ste, čo ste hľadali? Obráťte sa na náš zákaznícky servis alebo volajte +420 739 617 582.

CLUB

CLUB

Body za každý Váš nákup

AKCE

AKCE

Skladové a outletové modely za bezva ceny

DODANIE

DODANIE

Dodanie nad €120 ZADARMO